نمایش از 01 مرداد 1393
پرینت

جزای نقدی 20 میلیون ریالی برای عامل حمل غیر مجاز دام در آبادهسرپرست اداره دامپزشکی آباده از جریمه نقدی 20 میلیون و 450 هزار ریالی برای حمل غیر مجاز دام بدون اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه ای حمل دام از دامپزشکی در این شهرستان خبر داد
سرپرست اداره دامپزشکی آباده از جریمه نقدی 20 میلیون و 450 هزار ریالی برای حمل غیر مجاز دام بدون اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه ای حمل دام از دامپزشکی در این شهرستان خبر داد .
دکتر علیرضا فرخی اظهار داشت فردی که اقدام به حمل 159 رأس بره به صورت غیر مجاز و بدون اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه ای حمل دام نموده بود توسط مأمورین کلانتری سورمق توقیف و پس از تنظیم صورتجلسه به اداره دامپزشکی جهت سیر مراحل قانونی ارجاع گردید.
وی گفت: با تشکیل پرونده و شکایت از نامبرده به مراجع قضایی طبق دستور دادستان دامهای مکشوفه در کشتارگاه صنعتی کشتار و رئیس شعبه 101 دادگاه جزایی آباده به استناد مواد 688 و 134 قانون مجازات اسلامی اقدام این فرد را تهدید علیه بهداشت عمومی دانسته و وی را به پرداخت مبلغ 20450000 ریال جزای نقدی محکوم کرد.
دکتر فرخی در ادامه ضمن هشدار به افرادی که مرتکب چنین جرائمی می گردند اعلام کرد این اقدام تهدیدی علیه بهداشت عمومی جامعه خواهد بود و دامپزشکی با چنین مواردی با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضائی برخورد جدی می نماید.
سرپرست اداره دامپزشکی از دامداران درخواست نمود: قبل از نقل و انتقال هرگونه دام به اداره دامپزشکی مراجعه و در صورت احراز شرایط اقدام به اخذ گواهی حمل بهداشتی دامپزشکی نمایند .
دکتر فرخی در پایان از همکاری خوب دادگستری ، نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی شهرستان با دامپزشکی در برخورد با متخلفین بهداشتی تقدیر و تشکر کرد .

 

منبع: سایت اداره کل دامپزشکی فارس

نوشتن دیدگاه


آمار بازدید سایت

2274001
امروزامروز11
دیروزدیروز85
این هفتهاین هفته104
این ماهاین ماه361
آمار کلآمار کل2274001
کاربران وارد شده: 0
مهمان: 6
شما اینجا هستید:   خانه اخبارگزیده اخبار داخلی اتحادیه و استانیجزای نقدی 20 میلیون ریالی برای عامل حمل غیر مجاز دام در آباده

طراحی و اجرا توسط شهرام عطریان