پرینت

کاهش کمیت و کیفیت محصولات لبنی غیر ممکن است مدیرعامل فرآورده های لبنی کشور گفت: کاهش کمیت و کیفیت محصولات لبنی و استفاده از شیرهای با درجه میکروبی بالا در کارخانجات لبنی جز محلات است زیرا هیچ کارخانه‌ای با برند بازی نمی‌کند.

محمد رضا اسماعیلی مدیرعامل اتحادیه فراورده لبنی کشور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص ادعای برخی مسئولین مبنی بر کاهش کمیت کیفیت محصولات لبنی در سال های گذشته اظهار داشت: کاهش کمیت و کیفیت و محصولات لبنی و استفاده از شیرهای با درجه میکروبی بالا در کارخانه جات لبنی جز محالات است زیرا هیچ کارخانه‌ای با برند خود بازی نمی‌کند و همواره دستگاه های نظارتی اعم از استاندارد و بهداشت در کارخانه‌ها مستقر هستند که در صورت تخلف بلا فاصله پروانه آنها باطل خواهد شد.
 
وی افزود: در واقع باورهای غلط برخی افراد سود جو و فرصت طلب است که می‌خواهند با سوءاستفاده از بی‌اطلاعی افراد به این صنعت آسیب برسانند زیرا تاکنون این امر در مورد هیچ کارخانه و برندی ثابت نشده است.
 
اسماعیلی در ادامه گفت: محصولات پاستوریزه به سبب آزمایش و کنترل شیر پارامترهایی از نظر کیفیت و سلامت به افراد می‌دهند درحالیکه محصولات سنتی فاقد آزمایشگاههای میکروبی و شیمیایی هستند.
 
مدیرعامل اتحادیه گفت: استفاده افراد از شیرهای سنتی و فله به سبب عدم شناسنامه و آزمایش‌های میکروبی و شیمیایی می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را به افراد وارد کند و از طرفی شیرهای برگشتی کارخانه‌ها تحت عنوان لبنیات سنتی به افراد فروخته می‌شوند و برخی سودجویان با این ادعا می‌خواهند به مشکلات این صنعت دامن بزنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین به روز رسانی شنبه, 09 آبان 1394 10:38

نوشتن دیدگاه


آمار بازدید سایت

2273317
امروزامروز16
دیروزدیروز115
این هفتهاین هفته20
این ماهاین ماه622
آمار کلآمار کل2273317
کاربران وارد شده: 0
مهمان: 5
شما اینجا هستید:   خانه اخبارگزیده اخبار خبرگزاری هاکاهش کمیت و کیفیت محصولات لبنی غیر ممکن است

طراحی و اجرا توسط شهرام عطریان